Recenze (1 011)
Šťastně až na věky (2022)
Zajímavý dokument o různých formách soužití a věrnosti. Nakonec se ukazuje, že i ti nejsvobodnější potřebují toho jednoho exklusivního patrnera.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Ten poslední díl si mohli odpustit, jako fanoušek Lynche nepotřebuji konečná vysvětlení. Atmosféra, obsazení a hudba super. Ženy přece mohou být stejně tvrdý jako muži.
Nejkrásnější chlapec na světě (2021)
Krása může člověka i pěkně zničit.
Kurz manželské touhy (2021)
Jediný smysl natočení tohoto spektáklu byla dozajista propagace resortu Svatá Kateřina. Obsahově strašný, tohle natočili zřejmě přes víkend. Plodková ve strašné paruce, Bartoška opět mimo, jít na to do kina, požaduji vrácení vstupného.
Zlo mezi námi (2021) (seriál)
Skvělé ve všech ohledech.
Vlčí bouda (1986)
Sněženky a machři podle Chytilové. Když jsem to viděla v dětství, bylo to působivý, teď mi to přijde přepálený a typicky manipulativní. Chytilová měla vždycky vymyšlený nějaký morální koncept/apel a na to napasovala děj. K tomu patřičně řevu a herci na pokraji zhroucení. Ocenila bych atmosféru a hudbu.
Písně země (2023)
Norsko. Nejpůsobivější kontrast vody a hor.
Dalibor Janda - oheň, voda, vítr (2023) (TV film)
Trochu jsem si poupravila názor. On nebyl rychlokvaška a hudbu dělal od dětství. Ovšem vychvalovat "kvalitu" jeho textů je tedy značně odvážné. Pro mě to byly slizké odporné odrhovačky.
Případ Kuciak (2021) (TV film)
Je to jen 6 let a Slováci si ty gaunery svobodně zvolili ve volbách. Velké poučení i varování.
Pongo Calling (2022)
Sonda do romské komunity. Je ostuda, že jejich diskriminace jede pořád ve velkým a nikdo s tím nic nedělá. Nevyužitý potenciál jen prohlubuje všeobecné nepochopení.