Recenze (1 016)
Agent Hamilton (2020) (seriál)
Měl to být asi švédský Jason Bourne, ale to se nepovedlo. Nepřehledný děj a nezajímavé postavy, děj skákající od Donbasu přes Blízký východ a zase zpět, Säpo kontra CIA vs. Rusové, spousta klišé, ajťák jak jinak než v kostkované košili s polepeným noťasem, agentka s mizerným rodinným životem, agent s traumatem z dětsví... ono to může fungovat, ale tohle není BRON a Hamilton není Sága. Jakob Oftebro je nicméně fešák a místní celebrita, to je jisté.
Vyplnit prázdnotu (2012)
Strašlivě pomalý vhled do neméně strašného osudu ortodoxních žen. Na jeden zátah se to nedá vidět, absolutní nedostatek děje znásobují prkenné herecké výkony.
Duna: Část druhá (2024)
Vizuálně, trikově špičkové. Nemůžu se ale zbavit pocitu, že Lynch svého času vystihl podstatu příběhu o něco líp.
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Hnusný, pravdivý dokument o zbytečný válce, který by měl vidět úplně každý, kdo má volební právo.
Bastard (2023)
Mads udělá podívanou i ze sázení brambor na vřesovišti. Celý to stojí výhradně na něm, já ho miluju.
Šťastně až na věky (2022)
Zajímavý dokument o různých formách soužití a věrnosti. Nakonec se ukazuje, že i ti nejsvobodnější potřebují toho jednoho exklusivního patrnera.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Ten poslední díl si mohli odpustit, jako fanoušek Lynche nepotřebuji konečná vysvětlení. Atmosféra, obsazení a hudba super. Ženy přece mohou být stejně tvrdý jako muži.
Nejkrásnější chlapec na světě (2021)
Krása může člověka i pěkně zničit.
Kurz manželské touhy (2021)
Jediný smysl natočení tohoto spektáklu byla dozajista propagace resortu Svatá Kateřina. Obsahově strašný, tohle natočili zřejmě přes víkend. Plodková ve strašné paruce, Bartoška opět mimo, jít na to do kina, požaduji vrácení vstupného.
Zlo mezi námi (2021) (seriál)
Skvělé ve všech ohledech.