Recenze (43)
Dokonalý trik (2006)
Já prostě tyto filmy miluji. "To tajemství máte před očima, ale nevidíte jej, protože se samozřejmě nedíváte správně. Vlastně to ani nechcete vidět, chcete se nechat podvést."
Počátek (2010)
Pan Nolan má úžasnou mozkovnu!
Klub rváčů (1999)
Song na konci mě opravdu vystihoval....Where is my mind?, where is my mind?...úžasný film
Mentalista (2008) (seriál)
Výborný seriál a skvělé obsazení. Jediné co mi vadí je, že tam je málo Red John. V jednom díle se na konci něco o něm objeví a hned potom jakoby se nic nestalo.
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
První díl byl dobrý, Ovšem tohle? Absoulutně lepší! Je tam sice stejná kostra, ale koho to zajíma? Sem velice rád za vybrané obsazení. White tu předvádí něco nepochopitelného. Choreografie zápasů je neuvěřitelná, kamera a prostředí je naprosto fascinující. Hezky to tam ukázalo i první díl. Prostě tohle musím zařadit do nejlepších filmů co sem kdy viděl. Určitě to můžu srovnávat i s druhým a třetím dílem Neporazitelný.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Neuvěřitelně nejlepší díl ze všech Fast.
Zase ona! (2010)
Okouzlijící Kristen Bell a průměrná komedie. Ovšem konec s babičkou sem nečekal :-D...škoda jen, že Staci Keanan nebyla moc vidět.
Nájemní zabijáci (2011)
Tak celkově to nebylo vůbec špatný. Obsazení je výborný, ale bojové scény mohly být lepší. Příběh je dobrej, ale jelikož sem koukal bez jakýchkoli titulků, z dialogů mám 50%. Až to uvidim s Cz nebo aspoň z ENG titulkama, tak možná přidám jednu hvězdu.
Blázinec na koleji (2003)
Opravdu bláznivý den na koleji se zajímavým koncem. I když je to blbost, zasmál sem se.
Re-Play (2009) (pořad)
Stupidní kopie Game Page.