Recenze (35)
Top Gear USA (2010) (pořad)
Nemastný, neslaný bez vtipu a nadšení, takhle se to fakt nedělá Amíci. Nebejt pěkných aut, tak se asi na to ani nedá dívat, ale co, auta miluju. 19.07.12 Přidávám 1* navíc zkouknuto pár dílů a nakonec to neni tak zlý, zajímavý úkoly i auta. Apoň tak :)
The Art of Flight (2011)
80 minut čisté hypnózy, nádherný záběry, slow-motiony a super soundtrack, co dodat!
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
Lidská blbost je nekonečná. :)
LazyTown (2004) (seriál)
Je něco horší než odpad! ?
Paranormal Activity (2007)
Snaha byla.
Nezvratný osud 4 (2009)
První hvězdička za to, že jsem se aspon pobavil a podíval jak to vypadá když auta létají nereálně vzduchem do obecenstva a druhá za to že to bylo v 3D
Mise na Mars (2000)
Asi jsem blázen, ale tenhle film se mi opravdu líbil i přesto že na poli ,,sci-fi s astrounatama" je zastoupeno dalšímy stovkami filmů, u mě zabodoval zrovna tenhle. Navíc finální teorie o lidském vývoji se skoro zdá být pochopitelnější než ta Darwinova. 70%
Carlitova cesta (1993)
Řekl bych taková trochu jiná gangsterka než ostatní. Al Pacino opět nezklamal, jeho herecký talent spolu s namaskovaným Seanem Pennem (kterýho sem skoro nepoznal) dodával filmu švih a ráz + výborná kamera. 85%
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Jedním slovem - DIVNÝ 60%
Let's Dance 3D (2010)
,,Ze začátku to byla jenom hra, ale pak jsem tě poznala a zamilovala se" kde já jenom tuhle větu slyšel? Jo ahá v každym třetím filmu které jede na zaběhlých technikách jak oslovit publikum s IQ 80. No nic, žádný zázrak to neni, ale odpad! rozhodně taky ne. Choreografie jsou celkem v pohodě a soundtrack s větším spektrem hudebních žánrů taky nenaštve. Když odečtete támto a tuto=vyjde vám z toho průměrnej taneční film 55%