Recenze (425)
Uteč (2017)
Ne tak originální jak se na první pohled tváří, ale pěkně natočené a hrané.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Nějak mi přijde, že spousta "starších" fanoušků nemůže zkousnout, že se prostě SW připravují pro novou generaci. Já si naopak myslím, že je to dobře a oproti svému předchůdci, který byl založen hodně na nostalgii posouvá tento "díl" ságu o kus dál. Nenudil jsem se, legrace nepřekročila únosnou mez. Teším se na pokračování. 80%
Baby Driver (2017)
Hvězdné obsazení bohužel nestačí. Hercům není co vytknout, ale bohužel, J.H. je zde asi terminátor a tím to tvůrce dost zazdil. Není to zase tak originální jak se tváří, ale za jedno zhlédnutí to stojí.
Wind River (2017)
Škoda jen lehké zdlouhavosti. Atmosféra je skvělá a místy emocionálně velmi silné a z jedné scény je z lidí až na pozvracení. 70%.
Válka o planetu opic (2017)
Ale ne. Výborná jednička, průměrná dvojka a podprůměrná trojka. Jediná opravdu excelentní věc na tomto dílu jsou digitální efekty, ale jinak je to šeredná vykrádačka, hodně moc tlačení na city, což ale moc nefunguje a celkem vlastně i nuda. 50% a doufám, že už žádné pokračování nebude.
Život (2017)
Celkem fajn, ale 100% logika v tom taky není. 70%
Dům ďábla (2009)
No, první hodinu se vlastně vůbec nic neděje a docela dost nudí. Zbytek dobrý. 50%
The Loved Ones (2009)
Ze začátku dost divný, vlastně je to cedý dost ujetý :D, ale značně nadprůměrné. 70%
Srdečně vás vítáme (2017)
V kině nás bylo 5. Ano, bavil jsem, hodněkrát zasmál, ale bohužel asi stačilo vidět jen jednou, nic co by zkultovnělo. Jak už to trochu u komedií z Francie bývá, trošku infantilní, ale pořád lehký nadprůměr.
Jen blázni spěchají (1997)
Jako kulisa dobrý :) :)