Recenze (180)
Děs v opeře (1987)
4*, ale úplný závěr (v Alpách) to kazí a je tam zbytečný, takže ten nehodnotím.
Devítiocasá kočka (1971)
Nenudí, jen postrádá více originality. Druhé shlédnutí: No, možná to i trochu nudí. Je to takové jednoduché a bez nějakého zajímavého vizuálu či gore.
Dívka na koštěti (1971)
3,5*
Dobrodružství kriminalistiky (1989) (seriál)
Ale neviděl jsem všechny díly...
Doktorka Quinnová (1993) (seriál)
Z té vší morální čistoty je mi až zle :-)
Dostaňte agenta Smarta (2008)
70%
Drsný Harry (1971)
Je to trochu nuda. Možná je to stářím (filmu). Ze začátku jsem dokonce váhal nad 2*.
Duna (2021)
Pátá hvězda chybí kvůli tomu, že mi to přišlo takové chladné.
Edith Piaf (2007)
Tyhle písničky se mi nelíbí, ženská by zasloužila pětadvacet a ještě je to tak útržkovitě natočený...nemohl jsem to ani dokoukat
Eurotrip (2004)
Jednodušší (nečekaně) a levněji zpracované, než jsem čekal, ale dávám plusové body za absenci fekálií, trapného souložení, za to, že se jedná skoro spíš o parodii na teen komedie než o ní samotnou, a za "cameos" :-)