Recenze (180)
Město neřesti (2008) (seriál)
Popravdě moc nechápu, proč má tato minisérie tak špatné hodnocení. Kromě jistého pocitu "roztříštěnosti" k ní nemám výhrad. Zajímavě zachycený Londýn poloviny 18. století a žít bych v něm teda rozhodně nechtěl (což naopak znamená, že se tam odehrávají zajímavé věci ke shlédnutí). Postavy zajímavé, jejich jednání nečernobílé.
VALL-I (2008)
Roztomilá pohádka, která vzhledem asi k mým nízkým nárokům na žánr jim stoprocentně dostála. Žádný rozumný přesah kromě relativně prvoplánového dojetí se nekonal, takže 4*.
Větší, silnější, rychlejší (2008)
Ani mi to moc manipulativní nepřišlo, jak někteří tvrdí. Názor si každý mohl udělat sám. Výborný dokument.
Wallander (2008) (seriál)
Výborné. Přesný opak moderních rychlých a akčních amerických detektivek. Zde jsou ve středu zájmu lidé a jejich prožívání a atmosféra, která je obklopuje. S tím souvisí pomalé tempo, aby člověk mohl do hlav postav řádně proniknout a tu lehce depresivní a melancholickou atmosféru si mohl užívat :-) V podstatě přesně to, co bych očekával od britsko - švédské koprodukce. Podrobnosti si přečtěte v komentářích ostatních uživatelů (např. StarsFan), nemá cenu opakovat již napsané. Pokud vás přesně tohle taky baví a působí na vás, nenechte si ujít. Jen doporučuji neodpískat to po prvním díle, tento druh seriálu chce čas a klid.
All in This Tea (2007)
Putování s Davidem Hoffmanem za pravým čínským čajem, pěstovaným farmáři v horách. David mluví s farmáři, ukazuje (ale jen velmi zlehka) jak je čaj tradičně vyráběn a vysvětluje jakým nástrahám musí tento čaj čelit v boji proti čaji pěstovanému v Číně velkými firmami, které používají automatizaci, hnojiva a pesticidy. Jako povzbuzení ke hledání a pití výjimečných čajů výborné. Umožňuje nasát atmosféru hor zahalených oparem, tam kde rostou ty nejlepší čaje. Nečekejte ale přednášky o rozdílech mezi černým a zeleným čajem či jakou konvičku si koupit. O tom tento film není.
Beowulf (2007)
Kdyby to nebylo tak digitální, bylo by to za víc. Příběh a atmosféra 4+.
Edith Piaf (2007)
Tyhle písničky se mi nelíbí, ženská by zasloužila pětadvacet a ještě je to tak útržkovitě natočený...nemohl jsem to ani dokoukat
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Dívat se na to dá, ale není důvod. Když už je to ale zapnuté v televizi, tak proč ne.
Krvavá sklizeň (2007)
Napětí dobré, příběh totální pitomost.
Mezi řádky (2007)
Tak trochu dost klišovité.