Recenze (180)
Návrat Sherlocka Holmese - Opatské sídlo (1986) (epizoda)
Anne-Louise Lambert z Picnic at Hanging Rock od Petera Weira! Jsem si řílak, že ji odněkud znám :-)
Nebe a dudy (1941)
Je to dost naivní, ale docela dobře se na to koukalo
Nebojsa (1988)
Objektivní hodnocení by dopadlo hůře, ale jak jsem již určitě někde napsal, temné pohádky já rád.
Nejdelší den (1962)
Film trochu trpí starobou a z toho plynoucí malou realističností (krev nevidět) a nějak nevzbuzuje žádné pocity, ani jsem těm Spojencům moc nefandil, Němci mi přišli skoro zajímavější :-) Ale jinak je zpracování na dobré úrovni a děj nenudí.
Nekonečný příběh (1984)
Jako malý jsem Nekonečný příběh neviděl, tak asi proto to na mě až tak nefunguje.
Nepodepsaný knoflík (2003) (TV film)
Takové trochu nedotažené, ale nápad dobrý. 2.5*
Netvor z Černé laguny (1954)
Tři hvězdičky teda s odřenýma ušima a s příhlédnutím k době vzniku. Ne že by to bylo špatné, ale holt zub času zahlodal. Nevyužitý strach z neznáma, příšera je vidět hned od začátku, tak to funguje o dost míň.
Než si pro nás přijde (2007)
Tak nevím. Tento film si kladl za cíl mě rozesmát, nebo i trochu vychovat? Nepovedlo se mu ani jedno. V podstatě tak trochu film o ničem. Navíc je to snad první film, ve kterém mě nepovedené digitální efekty opravdu rušily. Pozitivem by možná byla ústřední herecká dvojice, ale od ní se dobrý výkon dal očekávat :-)
Občan X (1995) (TV film)
Sice jasně televizní, ale vynikající. Chytré, napínavé, sem tam dokonce nějaký ten wisecrack. Vlastně mi to maličko připomíná noir filmy :-)
Obušku, z pytle ven! (1955)
Na to v jaké dekádě pohádka vznikla, je to zázrak.