Recenze (1 728)
Mr. Hockey: The Gordie Howe Story (2013) (TV film)
Moc skromné. Chtělo to víc se rozmáchnout, hlavně dějově. Hokejové scény výborné.
Occamova břitva (2012) (TV film)
Náběh dobrý,pak přišlo plácání. Ten konec byl nicneříkající.
Vražedné stíny (2022) (TV film)
První díl docela ušel. Druhej se perfektně rozjel,ale všechno zničil závěr. Místo pořádnýho rozuzlení přišel rozplizlej konec odříkanej právníkem.
Firefly (2002) (seriál)
Nápad propojit scifi s westernem dost neotřelý,ale to je tak všechno. Jednotlivé epizody na papíře asi vypadaly skvěle,ale v reálu to moc neradovali a herci hráli nebo jiného než hudba. A akční scény byly spíše směšné.
Cesta za smířením (2021)
Drsné ale vtipné. Postupně víc drsné,ale furt dobré.
Útěk z Pretorie (2020)
Sakra napínavá rekonstrukce jednoho neskutečného útěku. Ač téměř bez akce, napětí bylo ažaž.
Guru (2022) (seriál)
Opravdu zajímavý děj je až příliš poškozen časovými skoky a až moc strojovým vyprávěním.
Ubal a zmiz (2021)
Konečně svěží vítr v české komedii. Perfektní hlášky,herci si to užívají,super.
Moonfall (2022)
Správná dávka nadsázky i plno skrytých odkazů a vtipů.Emmerich v podstatě paroduje sám sebe,ale je to jízda. Technicky ovšem ve velkém stylu.
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Špatné to není,ale úplně zbytečné. Pár odkazů to nezachrání. Spíš by se to mělo jmenovat Ať žijí duchové odkaz