Recenze (367)
100% blond (2005)
Zahlédl jsem to naprosto omylem a pod bezprostředním návalem emocí mám pocit, že je to nejhorší film, co jsem kdy viděl...
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Kreslený Asterix (ať už na papíře, nebo ve snímcích filmu) je téměř vždy sázkou na jistotu. Skvělá zábava pro děti i jejich rodiče. Přál bych si hodnotit dvanácti hvězdičkami, za každý úkol jednu.
127 hodin (2010)
A možná je mi trochu líto, že všichni víme, jak to dopadne. Byť jsem se ani minutku nenudil, stejně jsem v koutku duše pořád čekal, kdy přijde ten moment. Kdybych nevěděl nic, napětím by se mi trhaly šlachy na rukou, jako když Aron... ehm... no nic. To je asi jediná výtka (technicky vzato to ani není výtka) vůči tomuto filmu, James Franco úžasný, stejně tak Boyleva nadupaná režie.
2Bobule (2009)
Méně povedené než jednička, ale pár okamžiků, kde se atmosféra původním bobulím trochu přiblíží, to má.
4teens (2011) (seriál)
Největší překvapení tohoto roku! Ačkoli to hned od první minuty vypadalo na odpad, nakonec ho nemůžu dát. Jasně, je to naivní, hloupé, místy trapné, dětští herci jsou toporní a toporně pronášejí toporné dialogy, a nemám nejmenší ponětí, kdo je u 4teens vlastně cílovka, ale najdou se místa, kdy to překvapivě funguje. Ty dvě hvězdičky berte s rezervou, spíš je to hodně na pomezí k jedné, ale mám velkorysou náladu. Jo a mimochodem, myslím, že někdo zodpovědný za hudbu by mohl mít slušný oplétačky s autorským zákonem, vzhledem ke zcela neskrývaným vykradením Ziimerovy hudby z The Dark Knight a jednoho motivu Dr. Dre.
60 sekund (2000)
Standardní film o autech, zlodějíčcích a o zlodějíčcích aut. Pobaví to, automobilové honičky jsou natočené slušně, ve výkonech se nikdo moc nepředal a výsledek je čistá trojka.
96 hodin (2008)
Výborný akčňák s charismatickým Liamem Neesonem, jenom ta dcera mi tak strašně lezla na nervy, že bych se jí zachraňovat asi nevydal. A zakázal bych jí běhat do konce života.