Recenze (1 186)
Pořád jsem to já (2014)
Celou dobu jsem se u tohohle filmu cítil nepříjemně, chvílemi mě až zamrazilo. Člověk si jen přeje, aby ho nebo jeho blízké tohle nepostihlo. Zároveň je i od začátku jasné, jak to celé musí skončit, cesta ven neexistuje. Je to spíš o tom, jak se k tomu nevyhnutelnému konci dojde. Herecké výkony věrné a kvalitní, ale celé je to moc depresivní.
Vlastníci (2019)
4,5/5. Ale jo, dám pět hvězd. Asi jsem měl na to tu správnou náladu, ale fakt jsem se královsky bavil :-)
Chyťte zloděje (1955)
Pro mě docela zklamání, režisér Hitchcock má spoustu lepších filmů. Hlavně scénář/příběh je takový neslaný nemastný...
The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018)
Paráda! Milý film se silným příběhem a perfektním hereckým obsazením. Hned bych se na ten ostrůvek vydal. Opravdu krásná starosvětská romance.
Provaz (1948)
Mě to moc nebavilo. Není to chyba herců ani režie, ale scénáře - je to zkrátka roztažený divadelní příběh postrádající lepší gradaci, dialogy a myšlenku.
Narušitel systému (2019)
Tohle je fakt síla! Helena Zengel, pokud hrála, neuvěřitelná.
Deštivý den v New Yorku (2019)
Takové nijaké, ukecané, vlažné, navíc s protivnou hlavní postavou Gatsbyho. Snad to nebude posledního Woodyho film.
Neviditelný (2020)
Zajímavá idea, zručně natočené, jen k obsazení hlavní ženské role mám výhrady - Elisabeth Moss pro mě rozhodně není ta "femme fatale", do které by se mohl hlavní padouch nezdravě zabouchnout a které bych já, jako divák, fandil. Naopak, člověk jí to chvilkama i přeje... Ale až na tento "handicap": výborná scifárna, a nerad bych to zakřikl, rodí se tvůrce, jehož tvorbu budu od nynějška mnohem pečlivěji sledovat...
Future Man - Pilot (2017) (epizoda)
Připomíná mi to Chucka, ale tam bylo mnohem sympatičtější a charismatičtější obsazení hlavních rolí. Pilot byl docela slabý, ale ne tolik, abych kvůli němu vzdal sledování seriálu. Ještě tomu dám šanci...
Terminátor: Temný osud (2019)
Takové rutinní... bez šťávy.