Recenze (28)
Pětka s hvězdičkou (1985)
V jedné z dětských rolí si zahrála manželka - proto čtyři hvězdy. ;-)
Čtyři pokoje (1995)
Čistých ***** pro Rodrigueze.
Román pro ženy (2004)
Zpočátku jsem byl mírně zděšený, časem se to mírně zlepšilo a ke konci skoro líbilo. Pěkná hudba a kamera, otravný product placement, překvapivě dobrý Vašut, otřesná Něrgešová.
Flashdance (1983)
Tři hvězdičky - z nostalgie, kdybych to viděl dneska poprvé, dal bych tak jednu.
Strakonický dudák (1955)
Létající smrtky, jedna z nočních můr mého dětství. Díky pane Steklý :-)
Pupendo (2003)
Scéna po poslechu Hlasu Ameriky je - nebojím se to říct ;-) -'trestí" života v ČSSR v oněch osmdesátých letech minulého století.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Problém bude v tom, že jsem SW poprvé viděl až koncem devadesátých let.
Tak daleko, tak blízko! (1993)
Bohužel jen slabý odvar Nebe nad Berlínem.
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Tak slabé herecké "výkony" jsem už opravdu dlouho neviděl.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Něco tak nechutného se jen tak nevidí.