Recenze (65)
Logan: Wolverine (2017)
Neviem, či som dal niekedy komicsovke od marvelu 5*. Vyplýva to aj z toho, že postava Wolverina je moja obľúbená. Film sa nesie v depresívnej nálade, zároveň v dokonale prepracovanej akčnej atmosfére s dramatickým záverom. Za tie roky, čo hugh hral Logana vo všetkých dieloch série, si ani neviem predstaviť kto by to mohol zahrať lepšie.
Volání netvora: Příběh života (2016)
Suprovo spracovane..metaforicke pribehy lieciveho tisu robia tento film vynimocnym.. Celkovo silny emotivny zazitok..kde vo finale tiekli slzy.
Kolonie (2015)
Šokujúci príbeh o nekontrolovatelnom tabore v Chiile kde sa diali naozaj otrasne veci. Velmi dobra atmosfera, bravurna Emma Watson rovnako aj Daniel Brühl. Film z ktoreho mate zimomriavky od zaciatku do konca.
Victoria (2015)
Ja som ani nedýchal od polky filmu
Umírající zvíře (2008)
Nádherne spracovaný príbeh o živote, láske, strachu, ale aj smútku. Je to film plný emócií, v ktorom ma kingsley a cruz dostali. Bolo to krásne zachytené a niektoré momenty ako bola hra na klavíri, prezeranie obrazov, alebo fotenie boli presne tým správnym korením, ktoré vytvorili tak kompaktný a uveriteľný príbeh.
Noční talk show (1988)
Maximálne nabitá atmosféra, aj keď som neočakával veľa, úplne ma to vtiahlo, miestami som mal pri niektorých telefonátoch zimomriavky. Oliver Stone je jedinečný, dokáže aj z obyčajnej veci urobiť neobyčajný zážitok.
The Ledge (2011)
Vo mne to vyvolalo veľmi silné emócie, v tomto prípade platilo, pre lásku sa oplatí aj zomrieť.
Příběh z Bronxu (1993)
Prečo som to videl až teraz? Neskutočne silný príbeh pre mňa. Príbeh chlapca, ktorého okrem vlastného otca vychoval sicílsky boss. Najviac sa mi páčila skúška mimoriadnosti ženy - to fakt nemalo chybu! Hudba vo filme: veľké +. De Niro skvelý ako vždy, aj keď oveľa viac si zaslúži pochváliť Palminteri (ale asi to bude tým, charakterom postáv). Milovníci gangsteriek, toto si nenechajte v žiadnom prípade újsť.
Nedotknutelní (2011)
Očakával som pomalú drámu, ale mýlil som sa, bolo to vtipné, bolo to dynamické, ani sekundu som sa nenudil, výborní herci (hlavne ten černoch :). Tento film je dôkaz toho, že nie je potrebné obsadzovať do hlavných rolí výsadne hviezdy.
Podivuhodné příběhy (1968)
Toto bola pre mňa strašná pecka. Veľmi mi to pripomínalo Lyncha. Filmári sa pohrali. Strih, kamera, hudba, celková atmosféra - excelentný mysteriózny film.