Recenze (7)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Bohužel film začíná tzv. hyperpřískoky a mám pocit, že celý film byl jedná velká posloupnost těchto hyperpřískoků. Všechno se hnalo až moc rychle a chaoticky to přeskakovalo do výsledného snad ještě trapnějšího finále.
Avengers: Infinity War (2018)
Moje komiksové srdce zaplesalo. Neskutečný nářez bylo tam vše po čem fanda touží. Jedinou výtku snad k bitvě ve Wakandě, kdy jsem nevěděl jestli koukám na Avengers nebo na Star Wars, ale tohle dokážu odpustit. Samozřejmě to beru i tak, že se po dlouhých 10 letech budeme loučit s některými herci, kteří mi za ty roky ve své roli přirostli k srdci. Za mě takových 90 procent.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Já tak nějak furt nevím co si o tom mám myslet, schválně jsem si to nechal uležet v hlavě a furt nevím. Neříkám, že to bylo úplně špatný ale na můj vkus to furt hrozně skákalo od jednoho k druhému a vlastně to spíš působilo jako několik miniepizod než jeden film. Ale za efekty, staré dobré známe tváře, nějakou tu bojovou scénu a roztomilé veverky nebo jak to nazvat a v neposlední řadě srdcovka tu hvězdu navíc dám takže výsledné 4* ale jen tak tak.
Černá labuť (2010)
Aronofsky si umí pohrat s psychikou postav a zde to opět dokázal. Parádní, strhující a gradující finále, kde si člověk jen řekne "wow"
Je to i můj život (2009)
Strašně silný a emotivní film. Slabší povahy zaručeně rozpláče a i silnější povahy mají co dělat aby se nerozbrečeli.
Souboj Titánů (2010)
Kdyby člověk neznal klasiku z roku 1981 tak by se na to dalo i koukat. Takhle je to jen spousta efektů ale děj hrůza, až se v tom člověk ztrácí.
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino opět nezklamal, masakr jak se patří. Pravda oproti předchozím filmům je to lehčí odvar, ale i tak velmi koukatelné. Dokonce i jako western se to povedlo. Scéna s Ku-klux-klanem a jejich pytlema pobavila.