Recenze (11 810)
22 nenme no kokuhaku: Wataši ga sacudžinhan desu (2017)
Dobrá atmosféra, která není naplno využita.
Včelka Mája: Medové hry (2018)
Je to už jiná Mája, ale koukat se na to dá.
Last Seen in Idaho (2018)
Vypadalo to nejprve celkem drsně, bohužel postupně už jen nudně a trapně.
Incontrol (2017)
Ze začátku dobré a pak najednou o ničem...
Nejnebezpečnější hra (1932)
Ke snímku „Nejnebezpečnější hra“ se nesmí přistupovat jako k něčemu, co je opravdu staré a co už dneska nemůže na diváka zapůsobit. Já si naopak myslím, že některé scény se podařilo natočit tak, že by to dneska tvůrci nezvládli. Jasně, dnes by to bylo hektičtější, rychlejší, ale tohoto efektu by nebylo docíleno. Film není tak hororový, ale rozhodně ho považuji za velmi dobrý.
Pomáda 2 (1982)
Zachycení doby super, jinak nic. Zbytečné pokračování.
Framed by My Fiancé (2017) (TV film)
Trochu moc průhledné.
Fishbowl California (2018)
Tak protivného hlavního hrdinu jsem dlouho neviděl...
Dealt (2017)
Zajímavá osobnost
County Line (2017)
Ale jo, fajn moderní western o jenom starým střelci.