Recenze (11 810)
Goofy ve filmu (2000)
Goofyho nemám rád...
Adventure in the Hopfields (1954)
Docela dobře zamotané a dramatické.
Pistole pro Ringa (1965)
Dobrý western, ale nic víc.
Dlouhý spánek (1978)
Prostě to nemá správnou atmosféru
Avengers: Infinity War (2018)
Podařilo se překonat moje očekávání. Je to zábavné, je to dramatické, je to opět skvělé. A těch postav... A ani jedna nadbytečná.
Barbaři (1987)
Příjemné béčkové fantasy.
Wishmaster 4: The Prophecy Fulfilled (2002)
Snímek „Wishmaster 4: The Prophecy Fulfilled“ není vyloženě hřebíčkem do rakve celé sérii, ale ukázalo se – a myslím, že právem – že série neměla na to, aby dál pokračovala, prostě nebyla dost dobrá, neměla v sobě dost šťáva na to, aby z tématu přání vytěžila víc. A myslím, že je škoda, že se nepodařilo vytěžit víc, protože tohle mělo mnohem větší potenciál. I tak je ale série snesitelná.
Hra vlkodlaků (2011)
Španělský film „Hra vlkodlaků“ vás rozhodně neurazí. Je to dobře zvládnutá komedie, která nemá moc originální děj, ale v tomhle případě to vůbec nevadí, protože jde primárně o to, abyste se bavili. A myslím, že při sledování filmu se bavit budete. Možná se nebudete popadat za břicho, jak je to zábavné, ale je to takové příjemně plynoucí s tím, že dostanete to, co čekáte a možná ještě něco navíc.
The Ashram (2018)
Jako kdyby ten snímek nevěděl, kam chce směřovat.
Kokoro ga Sakebitagatterunda (2017)
Japonko je v tom krásně cítit a mám pocit, že by to jako evropský film nefungovalo tak dobře. Možná bych měl zkusit původní anime.