Recenze (799)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Kapitáne, zůstaňte, loď se potápí!
Spravedlnost Bunny Kingové (2021)
Cekala jsem alespon trosku nadeje, malinko vitezstvi. Ale vsechno vyznelo tak nejak zbytecene. Vule, odhodlani, laska. Tak potom k cemu to?
Srdce je osamělý lovec (1968)
Viděla jsem dávno v TV, ano drama je dojemné, naštěstí ne kýčovité, tak jsem se opravdově nechala dojmout.
Srdcová královna (2019)
Takže...."dobrý den, smutku!"
Stará puška (1975)
Dávám pět*. Krásnou romantiku, téměř dokonalou, vystřídá drama pro silné povahy. Napětí až do konce, skvěle vymyšlená pomsta doktora, nekonečný smutek na závěr. Na takový film člověk nezapomene.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (pořad)
Viděla jsem více sérií, všechny mi přišly fajn, ale: Alice Stodůlková+Pavel Kříž. Provokativní a nekonvenční choreografie A.Stodůlkové, tělem hrající P.Kříž. Dohromady bomba! http://youtu.be/PQb5fVvTLBY
Steep (2007)
Jak krásně a dojemně nám o sjíždění "old children" vyprávějí a zasvěcují. Za to jim patří všech deset stupňů ke zlaté. Filmová výzva!
Stella šlape chodník (1996)
Napřed jim všem "zatleskáme" a pak jim "zapálíme ohýnek" za všechny ty holky.A skvělá Kelly
Stíhači, na start! (1976)
Stihaci, na start! A kolik z vas se vrati?
Stín kapradiny (1984)
Smutná, melancholická, místy až zoufale depresivní atmosféra, to jsou ta pravá slova. Oficiálni obsah mi moc nesedí.