Recenze (129)
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Můžu to dokončit? Prosím můžu? :) :)
Trumfové eso (1968)
Jeden z těch nejlepších spahhetti westernů. Terence Hill a Bud Spencer zde nechali bejt své komediální výstupy a vzali roli s vážným pojetím. Bud byl vždycky ten větší drsňák, ale tady má Terence Hill takovej pohled, že by mohl jít na olympiádu v zírání s Clintem Eastwoodem. Do toho jim jěště sekunduje nezapomenutelný Eli Wallach. Od prvních minut pětihvězdičkový western, závěr minimálně šestihvězdičkový.
Lovcova noc (1955)
Skvělá kamera.
Hluboký spánek (1946)
Zlatá éra Noir filmu a tohle je jeden z těch nejlepších kousků. Kvůli takovým filmům na tento žánr koukám. Má to drive, mysteriozní černou atmosféru, tajemný a zamotaný děj, charismatické herecké obsazení, sem tam i dost surové scény. Každý noirový fanda musí vidět. Ikona žánru.
Půlnoční kovboj (1969)
Amerika, tzv. země neomezených možností trochu surovějším pohledem. Hezký a smutný děj v čele s mlaďoučkým Voightem a vynikajícím ,,mrzákem'' Dustinem Hoffmanem.Celé to ještě pozvedl nádherný soundtrack se songem Everybody's Talking a táhlá harmonika Johna Barryho.
Father Ted (1995) (seriál)
Tak už mám konečně za sebou poslední díl. Nebo bohužel? Jedná se o další skvělý Britský sitcom a je velká škoda že seriál už dál nepokračoval. Teď nezbývá nic než se dívat znova a znova. (a kdo neviděl, neděste se toho, že to bude moc nábožné, opravdu není). DRINK! FECK! ASS! DRINK! FECK! ASS! DRINK......
Lepší zítřek (1986)
Film, který se zapsal do dějin a vytvořil nový akční subžánr zvaný "Heroic Bloodshed". Dodnes je uznáván jako jeden z nejlepších Hong Konngských filmů všech dob.
Proces (1962)
Delikatesa, majstrštyk, mistrovské dílo.Třetí muž a Plynové lampy jsou mé nejoblíbenější noir filmy. Teď k nim patří i tento skvost. Orson Welles mě i po čtyřech shlédnutých filmech udivuje svýmy geniálnímy záběry a kdejaký dnešní ,,horor'' se nevyrovná temným a psychózním záběrům na mrtvolné tváře a stínové postavy. Kdo umí, ten umí, zkrátka pastva pro oči diváka.
Na západní frontě klid (1930)
82 let starý film a stejně dokáže v dnešní době diváka věrohodně oslovit. Dost dobrá práce.
Černá zmije - Černá zmije III (1987) (série)
Černá zmije nabírá na síle! Seriál se zlepšuje a zraje. Po dokonalé druhé sérii přišla jěště lepší třetí a já už se těším na čtyřku.