Recenze (5)
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Spíš než jako film to působí jako sestřih "best of" z nějakého seriálu, kde výsledek nedává skoro žádný smysl. Duchové jsou běžnou součástí světa bez ohledu na hlavního záporáka jako u minulých dílů (Gozer, Vigo...) a fan service je strašně vycucaná z prstu (duch v knihovně a pod.). Filmu především chybí nějaký humor, je to strašně prázdný.
Expendables: Postradatelní (2010)
Skvěle natočená, občas nepřehledná akce bez příběhu s hrdiny, mezi kterými to nejiskří tak, jak jsme se všichni těšili. Od momentu, kdy Sly zapne autopilota, film začal trochu nudit. Jinak Lundgren je boží, digitální krev už moc ne.
Quantum of Solace (2008)
Oproti Casinu se jeste víc vytratila bondovská atmosféra. Trochu to vypadá jako kdyby Bond vlezl do jiného filmu. Dokonale natočeného, ale divně sestříhaného filmu. Uvidíme kam se posune "třetí díl". Bude to další Bourne? Nebo snad Jason Statham? Nebo konečně už Bond? ps: Olga i Craig jsou super.
Malý Rambo (2007)
´Prosíme přetočte´ pro dospělé děti.
Juno (2007)
Filmů o techotných "...náctkách" tu bylo hodně. Juno se ale jako první obešla bez moralit a přitom dokázala dojmout. A navíc měla báječný soundtrack.