Recenze (161)
Deník puberťačky (2015)
Zajímavé, akorát chvílemi už trochu zdlouhavé.
Bitva o Černobyl (2006)
Tolik strašných, děsivých faktů, co jsem před tím neznala....úžasný mrazivý dokument...
Deadpool (2016)
Zábavné, zajímavé, akční, občas luxusní úchylné kecy, supr :)
Prime (2005)
Bezchybná Meryl Streep.
Špičák (2009)
Incest, kočka, zub....
Ex Machina (2014)
Krásná příroda, prostředí, prostě sen.....3,5* film mohl být lepší, ale jo, bylo to pěkné a dobře si s nima pohrála :D
Dánská dívka (2015)
Velmi, velmi zajímavé..... A zejména obdivuji manželku Einara, protože to co zažívala, muselo být opravdu přetěžké... Nejúžasnější byla chvíle, kdy pro pózování Einar poprvé oblékl ženské "šaty", krásně vystihli ten přerod v jeho hlavě...
Bojovníci severu: Sága Vikingů (2014)
3,5* Moje oblíbená tématika, dobře zvládnuté boje, kterých bylo plno, a přenááádherná scenérie! I když byl film stále jen o unikání před Vlky, a občas hl. hrdinům bylo přáno více štěstí než by šlo ve skutečnosti, tak to byla parááádní jízda :) bylo to jako super adventura :) postavy také dobře zvolené :)
Chata v horách (2012)
Zklamání, jediná dobrá část ta, jak ke konci monstra vyvražďovala celou laboratoř! Wow!
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Na mě trošku dlouhá stopáž, ale i tak, úžasný film....ponurá krajina všude kolem, DiCaprio v pro mě naprosto nové roli. Příběh, i když pouze o touze po pomstě a putování, měl plno oklik, které stojí za pochvalu. Ale prostě, ty záběry na krajinu, dechberoucí...začátek v táboře, NEUVĚŘITELNĚ povedený zápas s medvědem, poté pouto mezi hl.hrdinou a indiánem, to, jak se prolínaly podobné osudy hl.hrdiny a náčelníka-otce Powaqy, čestná povaha kapitána výpravy, zkušenosti jak přežít v mrazivé pustině....vše na mě opravdu zapůsobilo...