Recenze (19)
Californication (2007) (seriál)
Přiznám se, viděla jsem jen úvodní díl, ale i ten mi napověděl o seriálu dost. Připadá mi strašně sexistický, ačkoliv mi každý tvrdí, že o tom to není, ale jde o humor... Který já jsem během postelových scén nestačila zaznamenat.
Napříč vesmírem (2007)
Tohle je pro mě novodobá Pomáda. Resp. muzikál, který budu opěvovat ještě hodně dlouho. Zní to zabedněně, ale až teď mi Beatles dokázali urvat kus srdce :) Čekala jsem obyčejný "high school" muzikál, ale přišel skvělý nápad v době, kterou mám ráda. Proto klidně víc jak 5* :)
Osvícení (1980)
Od doby Kruhu nejsem schopná koukat na horory, ale tohle je Stanley Kubrick. Nejlepší režisér. A Jack Nicholson. Nejlepší herec! Proto jsem se vydržela koukat až do konce a tenhle film si zamilovala, ačkoliv mě zklamal konec, který se od knížky dost liší.
Pomáda (1978)
Připadá mi, ze někteří lidé snad hodnotí POMÁDU tak dobře jen proto, že jde o klasiku. Jaká klasika ale? Vždyt je to naprostá bomba. Skvělý obsazení, super kostýmy, boží písničky, nádherný hlasy... Já osobně můžu jen říct: CHCI SE VRÁTIT DO DOBY POMÁDY :))
Navždy mladý (1992)
Viděla jsem epizodu "Long Morrow" - The Twilight Zone a film teď musím přehodnotit. Už to není originál :)
Láska nebeská (2003)
Ze začátku se někdo může ztrácet v postavách (JÁ :)) Je jich tam přehrše a přitom skoro všichni mají něco společného. Kupodivu jsem u tohoto filmu ani jednou nebrečela.:) A myslím si, že pro mě se Láska nebeská s přibývajícími roky stane klasikou pro vánoční čas.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Minimálně jednou v každé sérii jsem u posledního dílu byla dojatá, brečela nebo jsem byla v očekávání na pokračování. Teď už jsem viděla všechno, ale ráda koukám na i cizí programy, když Gilmorky dávaj. Připomínají mi mojich krásných 13 let, kdy je začali dávat u nás v Česku každou sobotu v 9:00 na Nově.
Přátelé (1994) (seriál)
Má to cenu vůbec komentovat? Není díl, který bych neviděla, nesmála se. Režie skvěle odhadla rozdílné povahy lidí, nejen mužů a žen.
Bota jménem Melichar (1983)
Film mého dětství, teda ne doslova, ale tenhle film jsem viděla snad stokrát a nikdy se mi neokoukal. Až na ty příšerný kozačky :)), bylo všechno skvělý. A soundtrack? Tak to je opravdu klasika :)