Recenze (7)
Kdo přežije - Ostrov vykoupení (2011) (série)
Snad moje nejoblíbenější série :) SPOILER! Úžasnej vývoj Roba - v 1.řadě začínal jako takovej arogantní grázlík a pak založil rodinu, nasbíral životní i herní zkušenosti, vyzrál a předved skvělou strategickou show.
Piráti na vlnách (2009)
Milá a pohodová komedie s vkusnou mírou přisprostlých žertíků, kéž by takových v podobném duchu bylo víc :)
Jeden den (2011)
Jedna z mála romantických komedií, co chytí za srdce. Moc se mi to líbilo. Pěkně herecky obsazený. Román jsem bohužel nečetla, ale jednou se na něj chystám právě díky týhle podívaný.
Nedotknutelní (2011)
Paráda! Skvělej zážitek. Jeden z mála filmů za poslední dobu, co stojí fakt za to. Driss neuvěřitelně charismatickej. Miluju filmy, co mě umí místy rozesmát a zároveň i rozbrečet.
Avengers (2012)
Superhrdiny mívám v oblibě a kolikrát za obrazovkou bojuju s nima, ale tady mě ta super parta místama spíš nudila... Zachraňoval to hlavně Iron Man.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Vzpomínáte si na svoji oblíbenou hračku? A vzpomínáte si na pocit, kdy jste se jí vzdávali, protože jste si připadali už moc dospělí? Chtěli byste se vrátit zpátky a zase si zahrát? Pravděpodobně tohle si vybavíte při třetím dílu Toy Story.
Pretty Woman (1990)
Není to velkofilm, ale je to rozhodně ta nejsympatičtější verze '"Popelky", která se dá sledovat pořád dokola a pořád bude mít svoje kouzlo :-)