Recenze (11)
TRON: Legacy 3D (2010)
Po Počátku a Prokletém ostrově byl tohle nejlepší film roku 2010.Nikdy jsem nebyl fanda elektro music a už vůbec ne Daft punk ale sem to sedne jak prdel na hrnec a ještě vás to donutí si poklepávat nohou.Klasicky skvělý Bridges zbytek ansánblu zdatně sekunduje a vizualní stránka filmu je něco opulentního.Určitě zajdu ještě několikrát na tuhle "videohru" do kina a dám si jí i doma do sbírky
Jackie Brown (1997)
Nejlepší kousek od Tarantina,skvělá hudba,skvělý herci(obzvláště De niro s Grierovou),skvělý scénář prostě srdcovka.
Útok z hlubin (1999)
,,Je to jeden z nejchytřejších lidí na světě" ,,asi není zas tak chytrej,čůrá proti větru" :)
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Skvělý závěr serie,pro mě jednoznačně nejlepší díl i Hayden je nakonec docela snesitelnej
Spirit (2008)
Tolik jsem se po prvních fotkách na tento film těšil a teď nevim co k tomu říct a nebýt sprostej.Vydřžel jsem do konce jen kvůli přenádherné Eve Mendes.Celé je to pitomé až beďa,hlavní představitel mě bere asi jako trhač lístků v kině.Shit
Jumper (2008)
Snadno zapomenutelná blbina,z dobrého nápadu se nakonec nepodařilo vykřesat nic novátorského,Druhý den jsem horko těžko vzpomínal o čem že to celé bylo
Iron Man (2008)
Osobně stavím tento film jako jedno z nejzdařilejších komiksových zpracováni,dobrá atmosféra,rychlý spád,charismatický Downey Jr a slušivá Paltrow v pozadí.Příjemná nenáročná zábava
Dům na špatné adrese (2008)
Zajímavá sousedská studie,od teď si davám na mého souseda policistu setsakramenskej pozor :)
Poldové (2010)
Absolutni souhlas s Tosim
Svědkem zločinu (2008)
a to jen za to, ze se na Kim Basinger da jeste po tech letech porad koukat a umi na rozdil od tech ctyrech sparing partneru hrat