Recenze (46)
Muž z oceli (2013)
No... tak podle mě se Superman asi do žádný spásy lidstva pouštět neměl, jelikož při honbě za tímto cílem nadělal víc škod než užitku. ''Při šarvátkách'' v centru New Yorku nebo co to vůbec bylo za město muselo umřít tolik lidí, že měla ''strana dobra'' raději na začátku kapitulovat a možná by to dopadlo líp.
Věříme v Boha (2000)
Musím říct, že ten konec s tou mincí byl dost epickej :D
BlinkyTM (2011)
Konec byl docela brutální :D
Únos (2006)
Ne nadarmo se říká, že Pixar má jedny z nejlepších animáků.
Cestující (2006)
Malá, neškodná, vtipná rybka sedící v autobuse, mě docela odrovnala :DD. Doporučuju každýmu.
Jack Black: Spider-Man (2002) (TV film)
Tak opravdu nevím co napsat :D. Naprostá hovadina prakticky o ničem, ale Jack Black a jeho ,,Spider-Man'' zpěv to vytáhli alespoň na 3*. Viděl jsem i větší blbosti :D
Athens 2004: Games of the XXVIII Olympiad (2004) (pořad)
4* za Šebrleho výkony :D
Iron Man 3 (2013)
Robert Downey Jr. opět předvedl, že je vynikající herec. Třetí pokračování Iron Mana mě bavilo stejně jako předchozí 2 díly i proto, že jsem se někdy opravdu zasmál vtipným hláškám Tonyho Starka, ale i situacím, ve kterých se ocitl. Zajímavé, že jsem si až ve třetím dílu všimnul, že Tony vypadá pouze bez masky jako jeden z vojáků ze hry Gears of War :D
Teletubbies (1997) (seriál)
Naprostá, mozekvymývající srač**. Lituji české dabéry, kteří museli snášet dabovat tuto blbost.
Pařba na třetí (2013)
Tak třetí pařba byla jednoduše skvělá. Skvělé hlášky mírně ,,retardovaného'' Alana a výborného Chowa dodaly tu správnou bláznivou atmosféru. Čekal jsem, že třetí díl bude trochu upadat, a i když byl příběh o trochu nečem jiným než předchozí, bylo se stále na co koukat.