Recenze (88)
Desátý kruh (2008) (TV film)
je to béčko. pokoušej se film o otm jak ta situace rozvrtátila rodinu a všechno tohle ale nezaujme to. hysterická dcera a uječenej otec kterej každýmu řiká že ho zabije to na mě moc velký psycho...
Znuděný k smrti (2009) (seriál)
tohle je hrozná bomba:D hlavní trio je hrozná banda. každej z nich si ujíždí na alkoholu i trávě. nejspíš měnejvíc baví postava George. Shlídnul jsem obě serie za dva dny. Byl jsem nemocnej a neměl nic na práci a tohle byl fajn způsob jak zabít čas:))
Škola zoufalých srdcí (2007) (seriál)
fakt povedený. narazil jsem na to náhodou na hbo a chytlo mě to. chris lelley je fakt krutej týpek
Mezi dvěma kapradinami (2008) (pořad)
zabavný ale hrozně jsme litoval MIchaela Ceru:D ale Steve Carell se nedal
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
bezpochyby nejlepší zfilmovanej potter. režisér si s tim pohrál. film má vlastní takovou zvláštní atmosféru muže za to hlavně hudba a hrátky s detailama
Zahraj to znovu, Same (1972)
woody allen a san francisco...zabijácká kombinace:)))
Děcka jsou v pohodě (2010)
opravdu pěknej připrozenje příběh co má nápad:) a skvělá hudba, začátek (vampire weekend) a konec (MGMT) hlavně:)
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
první řada je na pět ale druhá tak na dvě tři:/ zklamala mě
Legendy z Dogtownu (2005)
ten film má atmosféru. a to tu nejelpší. venice, kalifornie, skate, 70. léta, hudba, serf, vansky...
Paranormal Activity 2 (2010)
tohle už je fakt moc:D nevědi jak z toho udělat větší senzaci. a ten konec... :D