Recenze (25)
A Cinderella Christmas (2016) (TV film)
Nemohla jsem se na ten film vůbec soustředt kvůli těm jejím hrozným pyskům! K žehlení dobrý.
Městečko South Park - The World-Wide Privacy Tour (2023) (epizoda)
Sorry za malý spoiler.. já jsem si říkala, že mi tam chybí omrznutý penis.. ale nechyběl :D
Thunder Force (2021)
Nic moc, nebavila jsem se :)
Padesát odstínů šedi (2015)
Asi 50x jsem si za ten film řekla "To je tááák trapnýýýý!!!" A to věřím, že knížka by byla lepší. Tohle je - když to porovnám s realitou - hrozná kravina :) Nejvíc mě štvalo, že ten film má být o tom, že má rád drsnej sex.. a oni si ho tam dopr*ele za celou dobu podle mě pořádně ani neužili.. nechci říkat že sem expert :D a hlavně nechci nadhazovat spoiler.. ale toto byl slabej odvar i na to co sem od toho čekala.. a to sem věděla dopředu že to bude .. no.. film pro patnáctky :) ひどいたわごと
Mise nový domov (2016) (pořad)
Vím, že ten pořad není na 5 hvězdiček, ale když vidím, jak to těm dětem, kteří to mají v životě těžký - udělá radost.. tak nemůžu dát odpad! Vím že se to Nova snaží udělat co nejdojemnější, ale ty děti za to nemůžou. Když už se jim Nova rozhodne pomoct (i když kvůli sledovanosti) tak já jsem ráda, že jim někdo pomáhá.
Naesarang ssagaji (2003)
Těch nechuťáren tam bylo dost.. občas se mi i obracel žaludek, ale na druhou stranu sem se hodně nasmála. Ne každý si tomu přijde na "chuť :D. Ale příběh byl fajn. Ha Ji-won role sedla a Kim Jae-won... mě osobně moc nesedl. Každopádně 3 hvězdy jsou za humor, příběh a Ha Ji-won. Co mě zklamalo tak byl konec.. ten byl nevyzrálej a trapnej... fanouškům se omlouvám :)
Hellboy: Královna krve (2019)
Jedním slovem slátanina, jedna hvězdička za efekty.
Zajatci času (2017)
Myšlenka výborná, zpracování horší, ale i tak musím nechat vysoké hodnocení, protože se k němu často v myšlenkách vracím a to už může být tak rok co jsem ho viděla. Zanechal ve mě celkem silné pocity.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
V té jedničce byl ještě trochu sám sebou... tady je jak cvičená opice :(
Teletubbies (2015) (seriál)
Za dceru (1,5 roku)