Recenze (244)
Agent na útěku (2012)
Svižné, akční, ale když je tak špičkový agent, co změna identity včetně vizuální? No, Liam Neeson má konkurenci.
Apocalypto (2006)
Typická ukázka, že když to chceš mít nejlepší, udělej to sám. Výprava, kostýmy jsou perfektní, ale děj občas pokulhává, nechápu jak po perforaci střeva s následným krvácením usnout cca 100 km... Zřejmě Aztecky Rambo......
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Za Monicu.
Auto moto svět (2021) (pořad)
Za Jitku.
Barbie (2023)
Za vizual.
Bez soucitu (2010)
Stibak - ten modrý vůz není škodovka, ale Lada Samara......
Bod obnovy (2023)
Vizual vyborny, ale ten spad... Dalsi film, ktery potvrzuje zavislost na technologiich, pokud chces byt mimo system, musis pouzivat stare veci, proste budoucnost 1984.
Bojovník (1983)
Zachraňte bobry!!! Klasická francouzská nekorektní kriminálka, která by v dnešní hyperkoretni době neměla šanci na vznik, je tam vše, násilí, sexismus, porno i zápletka.
Bony a klid 2 (2014)
Sračka....to i retro Viki Cabadaj byl aspoň na jednu hvězdičku...totální Olmeruv propad na filmové dno. Děs běs, škoda času.
Bullet Train (2022)
Na vlaku rychlostí 300 km/hod. se plazi zloduch? To kopíroval ruský film Posádka v ohrožení?