Recenze (14)
Dexter (2006) (seriál)
1.série ***** 2.série **** 3.série *** 4.série ***** 5.série ***** 6.série ***** 7.série *** 8.série ***
Čistá duše (2001)
Dala bych bez váhání i 6 hvězd!
Ondine (2009)
Film byl povedený, měl podmanivou atmosféru, ale přesto je mi něčeho nějak líto. Já mám totiž ráda pohádky, víte?
Temný rytíř (2008)
Po druhém zhlédnutí zvyšuji na 5*... Tento film si to totiž skutečně zaslouží...
Sbohem, baby (2007)
Výborný film, který se skutečně povedl. Herci byli vybráni skvěle a atmosféra i gradace filmu byla úžasná. A na závěr nevyřešitelné dilema. Dle mého názoru nešlo zvolit dobře. Ať by vybral jakkoli, dříve nebo později by prohrál.
Sága o Biornovi (2011)
Krásný animák se skvělou pointou na závěr, moc povedené.
Hanebný pancharti (2009)
Rozhodně byl tento film velkým překvapením, sama nevím co jsem čekala, ale tohle ne. Možná jsem čekala mnohem více krve a méně keců. Možná jsem chtěla, aby byl film hlavně o Bastardech. Možná byl až příliš dlouhý. Ale na druhou stranu proč ne?
127 hodin (2010)
Pořádně nevím jak bych měla hodnotit. Možná, že jsem čekala trochu více, ale nakonec herecký výkon Jamese Franca byl úchvatný.
Big Lebowski (1998)
Opravdu netradiční komedie, ale u Coenů se není čemu divit. Člověk si časem zvykne... Zásah do černého.
Černá labuť (2010)
To co je dokonalé je vykoupené velikou bolestí. Temná stránka lidské duše v kontrastu s čistým, ladným baletem a křehkou Natalie Portman, která získala oscara zcela zaslouženě.