Poslední recenze (14)
Dexter (2006) (seriál)
1.série ***** 2.série **** 3.série *** 4.série ***** 5.série ***** 6.série ***** 7.série *** 8.série ***
Čistá duše (2001)
Dala bych bez váhání i 6 hvězd!
Ondine (2009)
Film byl povedený, měl podmanivou atmosféru, ale přesto je mi něčeho nějak líto. Já mám totiž ráda pohádky, víte?