Recenze (143)
Já, legenda (2007)
Jeden z nejlepších filmů který sem v poslední době viděla.. V kině je to skvělá podívaná spojující zajímavý záběry na výprazděný NY a stále se rozvíjející herecký talent Willa Smitha, který mě tady prostě uchvátil. Nechybí ani pár slušných lekaček a jedna srdceryvná scéna, při které celé kino naprosto ztichlo a všichni jen koukali a nevydali ani hlásku, to mě vážně dostalo..
Strings (2004)
Hodně nápaditej a originální loutkáč.. musim uznat, že sem to ani nečekala, ale vesměs jsem spokojená a bavilo mě to..
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Ikdyž mám Shreka hodně ráda a pořád jeho další a další pokračování bránim, tak tohle už bylo i na mě dost málo :( veškeré vtipné momenty byly vyčerpány už v ukázkách na tenhle filmek, které mě nalákaly, ale pak jsem se bohužel už ničeho víc nedočkala...
Tři (2005)
Tak tenhle thriller není ani zajímavej, ani originální a natož pak napínavej. Ani trochu neodhaluje povahy postav, je naprosto o ničem, no vlastně napadá mě tak jedna jediná věc, o čem tenhle thriller je - jen a jen o chtíči, kterému tam Gary Brockette říká "láska" a o polonahé Kelly Brook, která má očividně lákat diváky...
Dokažte mi vinu (2006)
Tak takhle Vina Diesela ještě neznám.. pro něj hodně neobvyklá role, ale slušela mu a vypadalo to, že se s ní dost sžill ;) očividně chce dát světu najevo, že neni jen tupá hora svalů a v tomhle filmečku se mu to rozhodně povedlo..
Fontána (2006)
Nevim jestli to tak přišlo jenom mě, ale nezahrál to Hugh Jackman uplně dokonale..? Vážně jsem mu to celý na 100% věřila, přišel mi v té roli naprosto přirozený.. stejně tak Rachel Weisz, která v hereckém výkonu stojí jenom těsně za Jackmanem. Takhle hezkej romantickej sci-fi filmek jsem neviděla od doby Osudovýho doteku. Ikdyž pro mě je pořád Osudový dotek na prvním místě a Fontána je malilinko pozadu, protože byla přeci jenom o něco zmatenější a je tam o hodně víc prvků sci-fi. Ale je to rozhodně působivá podívaná pro všechny, kteří si občas rádi zahnou ze všední reality do trošku neobvyklých, poetičtějších a mysterióznějších cest života..
Vzpomínky (2006)
Skvělý nápad v dokonalém hereckém ztvárnění Denzelem Washingtonem... vlastně už od začátku z toho začalo koukat něco hodně zajímavýho a taky že to tak je :) je to akční nápaditý snímek, ale ani tak nedám 5 hvězdiček, protože tam bylo pár věcí, okamžiků, kde to nebylo uplně 100% domyšlené a kousíček k tomu chyběl, aby si toho oko diváka nevšimlo.. jinak jsem naprosto spokojená, takže dávám tak 4,5 hvězdičky.. :)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Bezkonkurenčně nejlepší seriál jakej jsem za poslední dobu viděla... Ani jeden díl sem se nenudila, akce za akcí a navíc dokonale roztomilej Wentworth Miller... nemám slov, fakt sem nadšená!!! :)
Děkujeme, že kouříte (2005)
Mě to nějak nebavilo.. ten chlápek (A. Eckhart.. :) ) byl tak děsně IN a COOL tim jak se dokázal ze všeho vykecat a tim jak byl nepřekonatelně sebevědomej, že se mi z toho až protáčely oči. A o čem to vlastně bylo..? O chlápkovi kterej hájí kouření..? Slabý.. Kuřákům se to určitě líbit bude, páč konečně aspoň našli nějakýho zastánce, že jo ;) ale mě, jako nekuřáka, ty jejich slovní hříčky a tahanice o ničem rozhodně nudily...
Eragon (2006)
Je vážně škoda, že to takhle odflákli, ořezali a prostříhali a nevim co všechno... Kdyby to dostal do rukou nějakej šikovnější tvůrce fantasy, tak by to určitě dopadlo líp, protože ten námět stojí za všimnutí. A když si uvědomim, že tenhle filmek měl otevřený konec a že se teda můžeme "těšit" na pokračování, tak nevim jestli se toho mám spíš bát a nebo doufat, že to možná dopadne líp... ?