Poslední recenze (10)
Velký Gatsby (2013)
Zase jsem mu to sežrala i s navijákem. Luhrmannovi filmy mám prostě ráda, a to včetně opovrhované Austrálie. Gatsby rozhodně nezklamal. A DiCaprio je prostě skvělý. Všechny roviny hlavního hrdiny jsou jasně čitelné a v jeho podání snadno uvěřitelné. Jenom jsem měla trochu problém ve 3D stíhat akrobacii kamery.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Řeknu to takhle...já jsem si film hodně užila. Knížka je pro mně v sérii spíš na nižším stupni žebříčku oblíbenosti, ale film vůbec není špatný. Nezdál se mi ani patetický, ani utahaný a rozvláčný. Spíš naopak mě překvapil svižností a oproti dvěma předchozím mnohem větší realističností a humorem. Našlápnuto do finále je moc pěkně, snad to vydrží. A ještě jedna soukromá poznámka...je fascinující, kolik lidí, kteří sérii podle vlastních slov "děsně nesnáší", ji vydrželo v kině sledovat až do tohoto čtvrtého dílu. Hmm.
Krokodýl Dundee (1986)
Totální a naprostá klasika. Takových v podstatě romantických komedií není moc, a proto bychom si je měli hýčkat. Dva inteligentní lidé s naprosto různých prostředí, kteří se svým přešlapům umí zasmát. Žádné laciné gagy, ale chytrý humor. A ovšem naproto dokonalý Paul Hogan. A to nemluvím o úžasném vyznání na stanici metra. Lahůdka i po víc jak dvaceti letech.