Recenze (373)
AC/DC: Live at River Plate (2011) (koncert)
Dědkové jsou v nejlepších letech!
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Aneb jak se dá dojebat jedna skvělá série.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Tahle role sedla Jimu Carreymu opravdu dokonale, nedokážu si představit, kdo by ho mohl nahradit. Tohle mohl natočit jedině idiot s ještě větším idiotem jako je Jim Carrey, když mu někdo dá volnou ruku a Jim dokazuje, že když chce, tak komedii umí zahrát opravdu bravurně. https://www.youtube.com/watch?v=W0w8OkGyQqA
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
nářez jako v prvním dílu se očekávat nedal (jako u drtivé většiny pokračování), ale film na tom není tak hrozně, jak by se mohlo na první pocit zdát. Např. Jízdy džunglí, mechanický hroch, souboj s domorodci jsou opravdu parádní zážitky pro oko, ale celkově se jedná jen o vyloženě vynucené pokračování.
Ad Astra (2019)
Snaží se to tvářit stejně chytře a velkolepě jako Interstellar nebo podobně velkorozpočtová a povedená sci-fi, ale nemá na to, i když se snaží co to jde. A to hned z několika důvodů. Hlavní je ten, že nemá dostatečně silný příběh. Vztah otec a syn tu funguje jen částečně a vystavit na tomto stavebním kameni celý příběh je málo. Čekal jsem podstatně hutnější zápletku. Asi jako když jdete do hospody na nějaké výborné místní craft pivko a místo toho dostanete lahvovej Braník. Druhý problém je že vás film vůbec nenapíná a působí spíše jako taková artová záležitost. Což je prostě na hovno, protože i když na to koukáte a říkáte si, jak je to krásně natočené (Hoytema s IMAX kamerou na rameni je prostě borec), tak vás to nedokáže vsáknout dovnitř do děje. O popcornovém konci ani nemluvě. Ach jo. Potenciál to mělo obrovský. Každopádně Pitt stejně jako v nové Tarantinovce velmi dobře. 60%.
Ajťáci (2006) (seriál)
Have You Tried Turning It Off And On Again??
Anděl na horách (1955)
"Já rád skáču, a dobře skáču!"
Anihilace (2018)
Annihilation se tváří jako strašně inteligentní scifi ve stylu Arrival nebo třeba i Interstellar, ale má jednu zásadní chybu. Inteligentní absolutně není. Je hloupé, nudné, občas až zbytečné. Hromada otázek zůstává nezodpovězena, pár scén postrádá logický základ, o který by se dalo opřít (i když to je asi účel) a nebýt posledních zhruba 25m, tak to mohlo dopadnout jako kolosální katastrofa. Knihu jsem nečetl a v tom je asi zásadní problém. Garland a jeho "chytré" sci-fi jdou zatím hodně mimo mě. Možná až se mi to v hlavě trochu rozloží, tak tomu 3* přidám, ale zatím ne.
Anthropoid (2016)
Nebýt zbytečně chtěné romance je to za plný počet, takhle jen za 4. Každopádně závěrečné gradování je vynikající. Ale na Atentát z roku 1964 to nemá.
Ant-Man a Wasp (2018)
Asi budu muset sebrat prvnímu dílu hvězdičku. Pokračování je totiž vtipnější, lépe vyprávěné (i když možná moc dlouhé) a údernější než první díl. Ten jsem totiž vypustil z hlavy docela velkou rychlostí a v podstatě si na něj už pořádně ani nevzpomínám. Možná se to dalo prostříhat ještě tak o 15 minut a bylo by to ještě lepší. Herecky super - Peña a jeho prořízlá držka mi docela připomínala Ruby Rhoda aka Chrise Tuckera, což je možná přes čáru, ale mně to nějak extra nedráždí. Hlavní představitelé ok a docela mě překvapil i Kim Čong Un, co tu hraje FBI agenta. Narážky na Johna Wicka vtipné a celkově určitě povedené. Titulky nic extra, určitě se z některých scén dalo vytlačit víc. Celkově ale panuje spokojenost z další fajnové Marvelovky, která jako všechno směřuje na Avengers 4, kde se zřejmě ukončí jedna obrovská kapitola. 75%.