Poslední recenze (3 564)
Pilíře Země (2010) (seriál)
Chytlavá záležitost s fajn dobovou atmosférou, slušnou výpravou, která ale financemi viditelně úplně nedosahuje na žánrové velikány. Ale to nevadí. Na historii si to zas až tak nehraje a jako pohádkově laděná fikce, kde se teda taky vraždí a šuká jen tak btw, to funguje dobře. Je to nadupané seriálovými hvězdami, je z toho cítit určitý epický rozmach, ale taky řekl bych poměrně výrazné škrty. Minimálně poslední dva díly občas působí častými časovými skoky jako z rychlíku a místy tím trpí gradace. A bavil mě i ten dějový rámec, který se točí okolo stavby katedrály v Kingsbridge, ale do toho se míchají osudy stavitelů, mnichů, obyčejných lidí, církve i králů. V typickém mixu zášti, nenávisti, války, zrady, ale i lásky a osudovosti. Nechybí ani sem tam i nějaké bitvy, ale ty mi nepřišly technicky moc povedené. Naštěstí na nich to zrovna nestojí a spíše jen doplňují děj.
Deadstream (2022)
Horor, který je vtipný, ale zároveň umí slušně napnout. Parodie found footage žánru a přesto obstojná žánrovka, s otravným, ale mrtě nahláškovaným hlavním hrdinou. Divná kombinace, ale funguje to a není to tak dlouhé, aby to začalo jinak prakticky nulovou zápletkou nudit.
Na mol (2012)
Mary Elizabeth Winstead tu vypadá sakra dobře a to i když je nacamraná. K mému překvapení to ale není předvídatelný opilecký cringe s pádem na dno, ale poměrně sympatické drama, kde chlast hlavním hrdinům mozek ještě nerozpustil a jsou schopni sebereflexe. Nenáročné takřka feel-good indiečko, kvůli čemuž na zadek diváka vyloženě neposadí, ale je příjemné, a to i navzdory poměrně těžkému tématu, o kterém pojednává.