Oblíbené filmy (10)
Soudné sestry (2007)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Asi mám místo mozku lembas,ale nemůžu dát jinak než 5.Čert vem,že to tak natahujou.Nemůžu nadávat ani na obsazení,Martin Freeman mě docela překvapil (doteď jsem ho neznala a nevěděla jsem,co od něj čekat).Jsem ráda i za pana Lee,jiného Sarumana si už neumím představit :) Trpajzlíci taky dobrý,tak nevím,kde je problém.Ale někoho to prostě nebere,no...