Recenze (35)
Dánská dívka (2015)
Nic pro homofoby, ale Tom Hooper, Eddie Redmayne a Alicia Vikander jsou ve výborné formě.
Dejte mi pokoj! (2014)
Velice příjemná komedie, která si na nic nehraje. Divadelní předlohu nezapře, ale je zase díky tomu poznat, že díky tomu umí skvěle pracovat s pointami a jejich načasováním.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Skvělý letní blockbuster, velká podívaná bez velkých nároků na diváka, dvě hodiny zábavy. I toho je mi občas třeba.
Duch ve stroji (2017)
Scarlett Johansson, kyberpunk, svět budoucnosti, výtvarné zpracování - to vše je za 5*
Godzilla (2014)
Jedinou výhodou tohoto filmu snad bylo jen to, že tam nepobíhal žádný spasitel lidstva v komickém převleku a případně vybavený ještě komičtějšími schopnostmi nebo dětinskými "udělátky". Jinak mi to přišlo hodně nezáživné, sice sympaticky pomrkávající na pamětníky původních godzilláckých předloh ale taky hodně těžkopádné až nudné. Těžkopádnosti se díky hmotnosti monster pochopitelně nedalo vyhnout, ale nudnosti snad ano.
Hadí plyn (2023)
Krásné podobenství o tom, jak tenká slupka civilizace je na nás nalepená. Ostatně si to v reálu dokazujeme každou chvíli.
Hercules (2014)
Naprosto zbytečná sandálovka.
Hurvínek a kouzelné muzeum (2017)
Výtvarná proměna *****, animace *****, scénář ***
Interstellar (2014)
Epicky jsem se nebavil. Film mi připadal jako vesmír - velké prázdno, občas kolem proletěla banalita, na orbitě se pohybuje útržek myšlenky, sem tam fňukanec. Jinak je vše zaprášené.
Jak jsme hráli čáru (2014)
Přesvědčivý film o životě v zadrátované zemi, o rozdělených rodinách a přitom bez patosu a zbytečné nostalgie. Ideální film pro dospělé, aby nezapomínali. A také pro děti, aby aspoň kousek z té doby lépe chápaly. A to i díky skvělým dětským výkonům.