Recenze (19)
Jménem krále (2009)
Chudák Vondruška,takhle zprasit tak dobrou knížku.
Inferno (2016)
Jedna hvězdička za záběry z Florencie.
Logan: Wolverine (2017)
Bylo to hrozný,doufám,že už nikdy víc.A doufám,že ho už nikdy nikdo neožíví. P.S. Jinak je samozřejmě má nejoblíbenější postava X-manů,ale tohle si fakt mohli odpustit.
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Lepší než první díl.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Už se mi chce zvracet z furt stejné melodie,stejně blbýho J.Deppa. Příběh by nebyl zas tak špatný,ale Depp je fakt trapnej. A P. McCartneyho si mohli odpustit/asi nemohl překousnout,že v jednom z dílů hrál K.Richards,tak si taky musel zahrát/.
Poslední skotský král (2006)
Po dlouhé,dlouhé době jsem narazila na skvělý film,Perfektní obraz ,výborné herecké výkony a super hudba. Pět hvězdiček a nejde to jinak.
Pokání (2007)
Dvě hvězdičky, jedna za scénu u fontány,druhá za scénu v knihovně
Rozpolcený (2016)
2 hvězdičky za Jamese McAvoye,kterému poslední dobou sedí role vyšinutých postav , jinak blbost
Osm hrozných (2015)
To jako vážně?Taková kokotina.Ještě k tomu natažená. Nejhorší jeho film.
Vlk z Wall Street (2013)
To má být zábavný?