Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Každý díl byl parádně jedinečný, jediná chyba v tomhle seriálu je jeho tragický konec...
Přátelé (1994)
Každý díl je super a seriál od 1. do posledního dílu neztrácí na kvalitě, právě naopak, lepší a lepší :). Musím dodat lepší než HIMYM, i když jsem si to dlouho nepřipouštěl.
Pokémon (1997)
Jeden z těch seriálu, na které budu vždy rád vzpomínat. Když jsem byl malý žil jsem tím nejen já, ale prostě všichni, na tohle se prostě nezapomíná a ať si říká kdo chce, co chce :). Volím si tebe...! :D
Průměrňákovi (2009)
NadPrůměrňákovi = 5*. Každý díl se velice dobře bavím. :) Především postava Bricka je velice povedená, z toho kluka fakt nemůžu, co věta, to perla. :D