Recenze (94)
Údolí smrti (2011) (seriál)
Měnim svoje hodnocení protože další díly byli o něco lěpší dávám 70%.
Anténa (2007)
Podle mě na to že byl festivalovej film tak podle mě slušnej film. Akorát na konci mi připadalo, že to natahovali. Kdyby to bylo o něco lepší dal bych 80%. Takle dávám za film 70%.
The Lying Game (2011) (seriál)
Podle mě to neni tak špatnej serial a hlavní hrdinka je mi sympatická. Zatim dávám po čtyřech dílech 70%.
Wrecked (2010)
Film byl čistej průměr nic víc nic míň, Mohlo tam bejt rochu víc atmosféra. Dávám za film 50%.
Zelený drak (2001)
Tento film se mi docela líbil. Podle mě to bylo hodně smutnej příběh a podle mě herecké výkony nadprůměr, ale celkově za film dávám 70%.
Váleční ptáci (2008) (TV film)
Mě tedle film nepřipadal tak hroznej. Dávám za film 50%.
Univerzální vojáci (2007)
Podle mě od Asylum moc nepovedenej film. Univerzální vojáci co házi kůly to mě fakt dostalo. A tohoto filmu jsem se spíš smál. Nejvíc mě dostal ten doktor jak chlastal a pořád řikal uplný blbosti a ta scéna jak vysí a směje se a potom ho dostane kůl. A konec mě dostal. Jak na konci se probudí Terminátor. Dávám za film 30%.
Oko (2002)
Podle mě hodně povedenej Horor u kterého jsem se bál a parkrát leknul. Dávám za film 80%.
Rychle a zběsile (2001)
Film Rychle a zběsile se mi hodně líbil. Nemám co bych tomudle filmu vytknul. Dávám za film 80%.
Flashpoint (2008) (seriál)
Zatim podle mě hodně vydařenej seriál. Dávám zatim za první dvě série 80%.