Recenze (361)
Arctic: Ledové peklo (2018)
žánrově dokonalé, film beze slov a zbytečných efektů
Zadaní Žádaní Zklamaní (2009) (seriál)
nevím jestli se někdo pokoušel udělat seroš ve stylu lásko nebeské, pokud jo, tak se nepovedl, kýč jak hrom
Utop se, nebo plav (2018)
od začátku trapas
Ulička Apple Tree Yard (2017) (seriál)
nepříjemné, otravné, trampoty nesympatických postav potácejících se ve svých nesympatických životech, občas lepší moment, jinak čekání na godota, blbosti u soudu
Hříšnice (2017) (seriál)
Bill Pullman je opravdový True detective, brilantně napsané, režírované, obsazené a zahrané
The Crimson Field (2014) (seriál)
Na malém plácku velké divadlo
Banshee (2013) (seriál)
po pulhodce jsem se začal červenat studem, asi proto je seroš v červených
Nevinný (2018) (seriál)
skvělý námět, škoda té pitomé vlezlé hudby
John Wick 2 (2017)
To jako fakt v červeném? Po 10ti minutách mi bylo za Keana tak trapně, že jsem to musel vypnout
Tisk (2018) (seriál)
Ben Chaplin mě neskutečně bavil