Recenze (361)
Dívka v pavoučí síti (2018)
postaveno na akci, některé nápady a scěny lepší než u posledního mission imposible, claire foy mi občas neseděla, ikdyž ji mám rád, asi je ten přerod do punkové hlavní hrdinky moc brzy po britské královně, občas mi tam prostě zablikala Queen, resp Crown
Velký dar (2017)
co s geniálním dítětem, musím, ale přiznat, že mě bavily jen sekvence, kde vystupovala ta malá
Mr. Mercedes (2017) (seriál)
Nemám rád horory,a le cvážím si Kinga, stálo to za to a za plný počet, bavilo mě tam úpně všechno, scény z elektroshopu nádherně fargovské, psychopat dokonalý a jeho matka excelentní, nemám co bych vytknul a samozřejmě geniálně napsané a není to žádné bububu, prostě hodně drsná krimi
Konvoj (2016)
Přesto, že polská produkce je často výjimečná, tohle je nechtěná a ještě k tomu blbá komedite Zmatený konvoj - absolutní ztráta času
Most - Série 4 (2018) (série)
Excelentní rozloučení se Ságou, budeš chybět holka
Špína (2017)
Psychiatrie ještě před 100 lety léčila depky extrakcí všech zubů ( seriál Knick ) a obskurním oborem je asi stále, když přínos pro léčbu totálně nesouorodé skupiny pacientů a jejich rozprav (nadávek) mi uchází, hlavní lékařka se svým nedostatkem jakékoliv empatite je doufám vymyšlená
Sicario 2: Soldado (2018)
Bohužel pitomý a nelogický scénář, da Brolina a Del Tora se ale dobře kouká, přestřelky OK
Neklidný (2008)
Občas jsem byl u sledování taky neklidný, ale postupně jsem to překonal a Mošeho vzal na milost
Skandál po anglicku (2018) (seriál)
Hugh Grant v jiné poloze, než ho známe a moc mu to svědčilo, příběh sám o sobě je neskutečný, občas obsahuje scény jak z Monty Pytona, pořád jsem si musel upomínat, že je to podle true story
Fotograf (2014)
Není to nezajímavé, některé momenty jsou úžasné, některé slaboučké, nejde o klasickou krimi, ale i tak - nesrozumitelný a otevřený konec je pro mě velké mínus