Recenze (244)
Blízká setkání třetího druhu (1977)
film bohužel znatelně zestárl...čas mu IMHO na jedné hvězdičce ubírá
Znamení (2002)
myšlenka filmu neosloví každého, mě shodou okolností ano ;)...a vzhledem k bezchybnému řemeslnému zpracování, nemohu hodnotit méně...
Brazil (1985)
stručně, byť banálně, řečeno: nejlepší film co znám...200% je málo :)
Vetřelci (1986)
v rámci žánru, špička...Cameron je jeden z nejoriginalnějších profíků...