Recenze (244)
Poslední plavky (2008)
Masakr humoru. Nejhorší je, že by to i mohlo být vtipný, klidně i andersonovskym způsobem, ani by nebylo nutný příliš upravovat scénař, jen kdyby každej potenciální joke nebyl zavražděn naprosto diletantskym přístup "režiséra", kterej nemá ponětí, jak se tvoří film. Jde snad o první snímek, kde mě vyloženě bolel střih a z neustálý "humorný" podkresový hudby jsem měl žlučníkový záchvaty. Vypnul jsem to v křečích asi dvacet minut před koncem.
Až vyjde měsíc (2012)
vrcholem Andersonismu pořád zůstává Life Aquatic. Toto je tak dokonale stylizované až je to - neživé. Jistě, všechny umělosti se dají teoreticky vysvětlit prepubertální perspektivou, ale já si tedy nevzpomínám, že by moje dvanáctileté vnímání bylo ujeté tímhle smutněveselým způsobem. Víceméně se připojuji k Marigoldovu hodnocení ...a doufám, že příště Wes Anderson natočí povídkový film (ideálně s jedním animákem).
Melancholie (2011)
Konečně někdo natočil Wagnerovi odpovídající videoklip! Wunderbar!
Vyměřený čas (2011)
dal bych i 4*, ale bohužel nepřišla očekáváná pointa, že jsou všichni androidi..
Nedotknutelní (2011)
Ehm, kýč, ehm.
Prometheus (2012)
R.I.P. Lindelof.
Avengers (2012)
jsem rád, že Hollywood stále funguje přesně tak jak má a dokáže aspoň jednou za deset let vytvořit lehkej a přitom monstrózně zábavnej blokblástr.
Proboha! (2008)
Pravdivá a vtipná - demagogie.
Nebezpečná metoda (2011)
dovolím si zdvojit tu podstatnou část komentáře id (!) Lima: "Cronenberg podává krátký náhled do stěžejních myšlenek Freuda a jeho žáka Junga naprosto divácky vstřícnou a jednoduchou formou" Tečka. Plus ta vykloubená sanice, samozřejmě.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
nechci spoilovat, ale jediný co mě rušilo a ani závěr filmu to neobjasnil, byla ta absolutní, hysterická a téměr bezvýjimečná nenávist okolí vůči Tildě. Ne snad, že by byla bez viny, a vůbec..., ale takhle vyhrocený reakce mi připadaly nedůvěryhodný. Jinak samozřejmě je to moc hezký film :)