Recenze (244)
Život pod vodou (2004)
GENIALITKA. Patří do mýho Top 10. Tenhle film je fascinující už jenom tim, jak rozporuplný reakce vyvolává...Jak někomu ten samej humor přijde nudnej a ukrutně stupidní a druhýmu inteligentní a originální. Já si na něm nejvíc cenim hravosti a takovy nepopsatelny, ale okouzlující atmosféry...
12 opic (1995)
Díky tomuhle filmu jsem vlastně začal na jaře 1996 brát kinematografii vážně. A z nejnovějších komentů s potěšenim zjišťuju, že i po dvaceti letech funguje stále stejně.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Asi je pravda, že to je náročný film. Dokoukal jsem ho až na potřetí a pochopil na popáté. Ale jeden z vrcholů kinematografie to je bez diskuze. Tak jako někteří křesťanštěji založení diváci jsou u vytržení z Andreje Rubleva, ti druzí, jejich protipol, mají Odysseu..
3-iron (2004)
At se na to dívám jakkoli, nenacházim na tomhle filmu nic co by v mých očích ospravedlňovalo tak vysoká hodnocení. S Kimkidukem se prostě uplně zcela míjim. Z nějakýho důvodu mu nevěřim ani ň. Zdá se vykalkulovaný a nepravdivý ve všech možných smyslech toho slova. Takový filmový opium.