Recenze (16)
Bourák (2020)
Bourák jednoznačně není dobrým filmem. Má zcela nelogický scénář a spoustu věcí ve filmu se děje jakoby omylem a mimochodem. Nicméně z naprosté bídy ho táhnou dobré herecké výkony hlavních protagonistů a pěkné kostýmy a hudba. Nevím jestli mají místní znalci nějaký skrytý zájem hnát film záměrně do pekel, ale krom několika wtf. momentů jsem se v kině filmem celkem příjemně bavil. A vo tý hloupý letní zábavě ten film vlastně je, no ne :-)
Vesničan (2018) (seriál)
Ze začátku to vypadalo slibně, postupně mě ale série začala nudit a následně jsem na to přišel: ono to nemá scénář! Postavy něco dělají, něco říkají, ale vlastně neví proč...
Lucy (2014)
Velice krátký film, či dlouhý videoklip (jak kdo chce). Plný barev, světel a pohybu. Film peláší závratným tempem a stejně jako u vícero Bessonových flmů jsem se bál toho, co jsem věděl, že musí nastat. A hlavní hrdinka v podání Woodyho můzy byla třešinkou na dortu... Byl jsem unešen PS: už dlouho jsem něměl husinu při filmu tohoto formátu.
Koria (2012)
Na jedno pinknutí hektolitr slz....
Naui P.S. pateuneo (2012)
Jak americké filmy umějí doslovným koncem dobrý film zabít, tak ho Korejci pěkně po evropsku nechali otevřený. Dobré!
Surfařka (2011)
Někdy se dá i na csfd najít hodnotící úlet.
Kříž cti (2012)
Za plný početbodů. Má-li film něco sdělovat, má-li film zachycovat život ve všech jeho podobách, pak se to má dělat právě takto.
Marley (2012)
Chvílemi mi tento dokument připomínal jednoduše přímočarý život Foresta Gumpa, který se s naprostou samozřejmostí vyskytoval u různých historických událostí. Ovšem s velkým rozdílem, že Bob Marley byl všeho přímým účastníkem, ne jen náhodným pozorovatelem. Hudebník který psal dějiny... Velice poutavý dokument.
Wanted (2008)
Velmi hloupý snímek plný nesmyslů a filmových klišé připomínající Matrix
Chceš mě, chci tě (2009)
ohňostroj trapnosti