Recenze (21)
Absurdistán (2006)
Nedocenena komedie. Casto si vzpomenu.
DMZ (2022) (seriál)
Po slibnem zacatku nasledoval pad za Esmeraldou.
Labutí píseň (2021)
Teda psycho tema, misty roztahane, az jsem byl rad ze to skoncilo.
Matrix Resurrections (2021)
Nechtel jsem to napsat, nechal jsem si to jeste pres vikend ulezet, ale je to silnejsi nez ja. Je to zbytecny film. Stejne jako u Avengers, po shlednuti ve me nezanecha zadnou stopu. Skoda ze Trinity nemela na prsou velke S, pak uz by to bylo za 1 hvezdu.
Wonder Woman 1984 (2020)
Je mi lito herecky, ze "musela" vzit takovou roli
Nikdo (2021)
Po dlouhé době akčnák jak sem si představoval.
Vlastníci (2019)
Nejsem vlastník, přesto boží
Ona (2013)
Mrazive
The Mummy Rebirth (2019)
Nevim proc, jak kdyby to natacel nekdo kdo delal i na Esmeralde
Banda (2019) (seriál)
Konecne spravna hrdinská podivana