Poslední recenze (9)
Bod obnovy (2023)
Film který s nadsázkou mohl vyjít jako audiokniha. Opravdu drtivá většina filmu je divákovi vyprávěna nudnými zdlouhavými dialogy. Akce a napětí je ve filmu úplné minimum a když už tam je, tak je to nezvládnuté. Sem tam pár hezkých futuristických vizuálů film nezachrání a stejně vše působí prvomyšlenkově a kýčovitě. Hrozná ubíjející nekončící 116 minut trvající nuda. Film který si zaslouží být stažený z uložta a během něj s manželkou plánovat kam na dovolenou.
Ztraceni - Deus Ex Machina (2005) (epizoda)
Masakr! Ztraceni jsem viděl naposled, tedy koukal jsem je před 12 lety. A teď si dávám repete, pamatuju si ty hlavní věci, ale takový ty detaily ne. A toto byl díl co mě skoro rozbrečel :D. Jasných 5.
Příšerky s.r.o. (2001)
Nejlepší animák všech dob, co kdy spatřil světlo světa!!