Recenze (32)
Ulice v karanténě (2020) (TV film)
Viděl jsem trailer a to mi stačilo... Připadá mi dost úchylné nosit ve vlastní domácnosti roušky.
Jan Palach (2018)
Čekal jsem od toho víc. Herecké výkony mě neoslovily, příběh takový nijaký, zkrátka nemám důvod k tomu, abych se k tomuto snímku v budoucnu vracel... 40%
Případy 1. oddělení - Slepý svědek (2016) (epizoda)
Tak jsme se po dvou letech konečně dočkali! :) A stálo to určitě za to! Perfektní herecké výkony Vetchého, Polívky, ale i Javorskýho ve vedlejší roli. Upřímně nevím, co bych mohl vytknout. Mělo to děj, mělo to vše, co by krimi seriál měl mít. I tak si ale v rámci tohoto seriálu nechám drobnou rezervu a tak včerejší díl ohodnotím 90%, další díly mi jistě napoví, jestli mám s hodnocení výš, nebo níž... :)
Forrest Gump (1994)
Forrest Gump. Co k tomu říct?! Snad jen dokonalost sama! Výborný scénář, skvělá atmosféra, vynikající herci, úžasný soundtrack. Za tohle dávám 100%. Úžasný filmový počin, který zůstane pravděpodoně nepřekonán!
Osmy (2014) (TV film)
Osmy považuji za obsahově i hereckým obsazením za jeden z nejlepších filmů tohoto, pomalu končícího roku. Ivan Trojan opět nezklamal! 80%
Rabín Jákob (1973)
Film se mi líbil, nedávno jsem ho viděl podruhé (před tím v originálu s titulkama). Vytkl bych mu maximálně ten dabing, ačkoliv se pan Krampol snažil alespoň přiblížit Filipovskému (to se musí nechat), tak mi jeho dabing prostě nesedí... Zpátky filmu, určitě to je jeden z nejlepších snímků, ve kterém vystupoval Louis de Funés. Vtip 5*, akce 4*, dabing 3* ... Když to vezmu kolem a kolem, tak bych to ohodnotil 80%.
Poslední cyklista (2014) (TV film)
Tohle se pánům Töpferovi a Svobodovi povedlo. Hrůznost toho, co si nejen čeští Židé museli za války protrpět, je nepředstavitelná, a proto vítám každý film věnující se doposud krvácející ráně našeho národa. První díl 70%.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Když se chcete dozvědět jak vypadají záchody v kempu na Rozkoši u České Skalice, nebo Vás zajímá, proč zmrzne voda při -15°C, nebo proč padají tousty namazané marmeládou na zem, tak Televizní noviny jsou pro Vás ta pravá volba... Ověřené fakta jsou tam rarita, nestranné reportáže taky, takže těch 30 nebo 40 minut se dozvíte jenom to, o čem jsem psal výše. Více na TN.cz ... :D
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Čtvrtá hvězda si těch pět hvězd určitě zaslouží. Společně s Comebackem a Okresním přeborem je to nejlepší seriál, který byl za posledních deset let natočen. Výborné herecké obsazení Dejvického divadla tu dokazuje, proč je to špička v naší kultuře. 90%
Hořící keř (2013) (TV film)
Výborně zpracované a pro mě jednoznačně nejlepší český film minulého roku... Jedním slovem - úžasné. Váhám zde mezi 4 a 5 hvězdičkami...