Recenze (162)
Stephen Fry: The Secret Life of the Manic Depressive (2006) (TV film)
Stephen se prostě vrhnul na dokumenty, a dělá to dobře, poučně, vážně i vtipně, prostě...
Paměti mystika (1998) (seriál)
Osobní výpověď je stále nejsilnější formou předávání, věčný to vztah učitele-žáka Jestli se I. Chaun dovolil V. Poltikoviče, naservíroval na YT: http://www.youtube.com/watch?v=kWrfh6Kk_l4
Tibet, dalajlama, poselství (1998) (TV film)
pro běžného smrtelníka unikátní záběry ČAF, krom dvou megafilmů, ale hlavně krásná osobní setkání se spoustou českých lidí, známých i neznámých... jj, když člověk viděl mlád, zapamatuje si.
Noční Show Craiga Fergusona (2005) (pořad)
Jedno jest jací hosté, Craig to prostě bourá!!! Mrs F. gave the world another Ferguson 8-) Zpívá, tančí, za sidekicka má robota, úžasné puppets, tweets and emails, sám se odbourá, glosuje cokoli, jakkoli, a nakonec si vždy ze show něco odnesem, krom návyku sledování a Craiga! One hell of a Scotsman 8)- Balls! Edit: některé scény se zaryjí pod kůži svou brutal honesty, např. o Craigově minulosti, když si vyměnil místo s Larry Kingem, Eulogy za oba rodiče, a další. Stay up late, y can always sleep through work tomorrow 8-)
Čas probuzení (1990)
"Život je darován a vzat každému z nás. ...proč mě to neutěšuje...protože jste hodný člověk ...protože je to váš přítel..." Film mě sebral víc než Rain Man. Ač může být prvoplánový a nasládlý, zaměřuje se na nejpodstatnější a nejdůležitější věci v životě. A ač podobných filmů existuje spousta, stejně se lidem do paměti vypálí.
V odborné péči (2008) (seriál)
Námět, cast, všichni jsou skvělí, ale prostě střed je GABRIEL!!!! = 1 !!! HBO opět válí, originál, promiň cz dabingu i případná Rodenovo mutace...8-(
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Netřeba slov. Časová osa i pro ztracené. Přidané scény. Bible. Tečka!
Millennium (2010) (seriál)
Dělení na filmy není přesné: seriál je 6 dílů/=tv filmů/ po 90 minutách (oproti filmům delší, ač přesná stopáž se liší dle médií a eshopů). Úvodní sekvence pro seriál - kreslená. Původně vysíláno švédskou Svt 03-04/2010. http://www.youtube.com/watch?v=7mGte-8PXHM http://img812.imageshack.us/i/vlcsnap2010122405h20m17.png/ http://img266.imageshack.us/i/vlcsnap2010122405h24m49.png/
Doktor Smrt (2010) (TV film)
Loni jsem viděla fotku Pacina ze setu v bílé paruce, s černými slunečními brýlemi. Říkala jsem si "co to sakra..." Teprve po zkoumání co to bylo, jsem si letos Doktora Smrt nadělila, zrovna k narozeninám. Ano, vážné téma eutanasie, sice z pohledu jednoho muže, tedy převážně jednostranně, ale o tom asi biografické snímky jsou. Plus když se podíváte na bonusové materiály a rozhovory nejen s herci a štábem, ale mihne se tam i skutečný Jack Kevorkian, prostě tomu propadnete. A začnete o tématu přemýšlet. Pacino vám sice svůj názor na téma neřekne (otázka novináře po Zlatých Globech), ale stejně mu jeho Jacka veříte. Uzemní vás Bachem jako citací z Čarodějek. Neslyšela jsem český dabing, prý dobrý, ale originál je originál. Dvě hodiny kvalitně stráveného času.
Rosencrantz a Guildenstern jsou mrtvi (1990)
Podle hry Toma Stopparda v jeho režii, točeno v divém kraji, s ústřední dvojkou potulných bizárů, s bandou herců a jejich principálem, kolem věčného tématu Hamleta. Film jsem viděla několikrát, protože nejen že si k němu musíte najít cestu, ale pak i zažít a vychytávat narážky, drobnosti, slovní ekvilibristiku. Jazyková konverzačka na entou. Plus pro mě skvělé exkurzy do divadelnictví. Za málo peněž málo akce, ale tot intelektuální pošušňávání. Scény, na které nezapomenete, krom velevychváleného slovního tenisu aneb hranísi na otázky s pravidly. Tenhle film ve své bizarnosti, kostymní a vizuální hravosti jen tak nezapomenete.