Recenze (60)
Dívka ve vlaku (2016)
Moc jsem od toho nečekala, ale byla jsem příjemně překvapena, nechybělo tomu napětí, docela jsem se i bála, i když ke konci už bylo trochu jasné, kdo bude asi tím vrahem, tak jsem zklamána nebyla.
Bezva ženská na krku (2016)
Krásná Petra Hřebíčková a milá, příjemná komedie, která pohladí po duši. Nic extra jsem nečekala, ale byla jsem moc spokojená.
Než jsem tě poznala (2016)
Od filmu jsem příliš nečekala, ale předčil mé očekávání. Krásný příběh, se skvělým koncem, o tom jak by to v životě mělo být, jak bychom měli respektovat přání druhých a nenechat je trápit, leckdy kvůli vlastnímu sobectví.
Domácí péče (2015)
Skvělé nahlédnutí do ženské duše.......
Sebemilenec (2013) (TV film)
Výborný příběh, který se z nevinného začátku vyklubal do šíleného psycha!!!Vynikající Simona Stašová.
Příběh mého syna (2012)
Silný příběh. Již dlouho mě nic takhle nedostalo. Ač občas trošku zdlouhavé pasáže i přesto se mi to moc líbilo.
Zrůda (2003)
Neuvěřitelný koncert Charlize Theron, která je naprosto úžasná! Film mě dojal k slzám.
Jak se budí princezny (1977)
Jedna z velmi podařených a vtipných pohádek, která se drží motivu sice je něco přidáno, ale zároveň z toho není paskvil, jak se stává v současných pohádkách. Zejména herecký výkon Vladimíra Menšíka zde hodně pohádku drží, je zde úplně úžasný.
O princezně Jasněnce a létajícím ševci (1987)
Krásná pohádka, jen to věčný řvaní Kuklový bylo šílený, za to dávám jeden bod dolů.
Až vyjde měsíc (2012)
Vtipné, originální, a ještě k tomu ta dětská osudová láska? k tomu není co dodat....