Recenze (123)
Nicota (2016)
Nemuzu tomu dat 2 ani 3 hvezdy za prvnich 20 minut jako u vetsiny filmu. Je to proste odpad. Jako celek je to odpad. A uz me sere, jak kazdy film posledni dobou s dobrym napadam po pulce zacne vymyslet p*coviny a ztrati veskere kouzlo.
Ochránci (2017)
1* za cringe momenty, co se snazili vypadat seriozne ale maximalne me to rozesmalo. Jinak je to odpad
Rozpolcený (2016)
Prestrihat konec a bylo by to kvalitni 5* drama. Normalne bych tomu dal 3* ale tak nejak prvni pulka filmu si to i pres ten konec zaslouzi
Velká čínská zeď (2016)
Ne
V moci ďábla (2005)
Propaganda
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Jack Reacher: Nevracej se, prosim
La La Land (2016)
Prehypovany jednooky kral. A to, ze si npepamatuju ani jednu melodii hned co prestane hrat tomu moc nepomaha
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Az na zaverecny sanky, fotbalek s granatem a par desitek scen to bylo celkem fajn
Inkarnace (2016)
3,5
Zúčtování (2016)
Kdyby mel jeste i cernou sestru tak urcite by to byla ta cerna policistka. To jsou mi nahody teda.... A hlavni detektiv mohl byt klidne jeho tata, at mame kompletni StarWarsi rodinnou idylku. + Benovi ten vykon vubec nezeru teda. Prestrihat/vystrihat urcite veci a mohla to byt i fajnovka? Skoda. Dalsi trailer co byl zajimavejsi nez film.